7/12-2007

äntligen fredag igen, så jävla skönt! först på mentortiden så snackade vi om ett disco vår klass ska ha igen till klass 1-4 för att få pengar till klasskassan , de ska vi ha den 18/1 .
men jag&jennfier skulle göra soprovet idag & vi hade sagt de till vår lärare men fick aldrig provet. kanske slipper vi? :o
efter so;n hade vi matte, för vår nv lärare,filip, hade inte blivit frisk. så vi hade matte, sen lunch & sist idrott. på idrotten körde jag badminton med tirran,jennifer,hannah,mickan,fillan & en stund med viktor&pierre. sen hörde jag ett litet knak i benet, eller lättaresagt ljumsken. så jag fick ont.. igen . & tefik, vår idrottslärare trodde mig inte, han bara "men gud vad du gnäller" :s mens eller? haha
men på jullovet ska jag till doktorn o kolla vad som har hänt igentligen, för jag får ont när jag tränar.."/
sen hemma så var jag ensam , tills rebecca kom hem med en kompis . & sen kom kristin.

idag har tisse, min katt varit på riktigt dåligt humör. hon kanske också har mens?. för imorsse blev hon arg för att jag skulle ta ett par strumpor som låg under henne (hon sover bland mina kläder i garderoben..) & sen när jag kom hem slog hon fisan & muffins. dum katt.

imorgon kanske jag ska följa med till manillaskolan & gå på nån julsak typ.. om inte nån kompis vill hitta på nåt? (a) sen på söndag ska jag, mami & rebecca åka till elsa i gävle o träffa lilla teodor :)<3
men nu börjar finalen av idol , hejar på amanda!!
pusspuss
image20


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0