dagens...

okej, jag hade verkligen trååkiiigt. precis kollat på en film på tven , men den tog slut för en halvtimme sen & jag har precis skrivit ner dom beckfilmerna jag inte har. eftersom mami kanske köper imorrn? (a)

Dagens låt: ingen aning vad den heter, men min palåt (karii-n@)
Dagens frisyr:
inbakad fläta som alltid just nu
Dagens smink:
jättelite mascara
Dagens klädsel:
grå mjukisbyxor, grå t-shirt, grå tjockiströja - mysdag
Dagens händelse:
kollat ljumsken
Dagens vill ha: stor spegel
Dagens saknad: ingen tror jag..
Dagens finaste: vår bil - nytvättad vettu ;)
Dagens måste: sova snart, & ta alvedon
Dagens dricka: ingenting, dricker nästan aldrig..:s
Dagens mat: pasta med köttfärssås
Dagens sjuka:
lite förkyld
Dagens kärlek:
tisse!
Dagens mående: rätt så bra
Dagens planer: sooova
Dagens misslyckande: käken knäcktes lite när jag jäspa & jag fick faktiskt väldigt ont
Dagens godis: sport lunch


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0