dans

imorrn har jag dansträning, eller vi ska bara gå igenom dansen. & fredag också. sen lördag&söndag dansuppvisning.
imorrn äre också lucia cupen som jag gärna ville gå på, men eftersom jag har träning så får jag komma lite senare, eller rymma från dansen. hihi
idag har jag iallafall varit i handen c. med mickan&jennifer. jag köpte ett svart linne från BikBok & ett rött linne från Gina tricot. skulle också köpa ett skärp runt magen, men nä . hoppas vi inte behöver ha de på dansen..
annars på dansen ska vi se ut;
Showdance ; svarta leggins, jeans shorts, rött linne, massa smycken (har typ disco tema?)
Streetdance ; svarta leggins, stor tröja (kommer få låna damlas(vår tränare) ) & den är U-ringad så drf ska jag ha ett svart linne under & ett skärp ? hoppas inte.. pallar inte köpa , :P

http://karii-n.bilddagboken.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0