helgen fullbokad!

vi vann luciacupen! (B-laget) & fick 5000kr, snyggt jobbat (;

på luciadagen hade vi ju som alltid lucia i skolan, somsagt sjöng jag&evelyn en låt. det gick väll bra. förutom att nisse stängde av låten för tidigt dom två sista gångerna vi sjöng. den sista gången var min syster där också & tog några kort . (kolla ner)

idag hade vi prov! so-prov. & jag hade ju pluggat mycket..eller inte. gud, kunde inte mycket. men gjorde mitt bästa..kommer få lika dåligt som på mitt engelskaprov? 4 av 16 :$
på idrotten körde vi skäppsbrott, ganska tråkigt faktiskt. + att ingen ville att jag skulle bli han. alla bara gick förbi mig..:s förutom jennifer då. hehe
idag var det den sista riktiga skoldagen! otroligt skönt!

på måndag har vi elevnsval, & på tisdag ska vår klass bowla, sen på kvällen ska vi ha avslutning. längtar otroligt mkt.
men inte till julafton lika mycket. eller jo visst till alla grejjer jag kommer få. men hela familjen ska åka till gävle då! spendera halva julafton i en tråkig bil &få vakna tiidigt. :(
men..sånt får man tåla.

mina närmaste dagar kommer se ut såhär;
lördag
bli tvungen o vakna 9.00: vakna, träna, duscha, käka frukost, packa ner kläder&sånt i en väska
ca 11.00: åka till jordbro, dansa
13.15: äta lunch
15.00: första dansuppvisningen. byta om, dansa, byta om, dansa
18.00: andra dansuppvisningen. byta om, dansa, byta om, dansa
ca 19.00: åka hem, duscha, äta, sova
söndag
ca 11.30: åka till jordbro
13.00: första dansuppvisningen. byta om, dansa, byta om, dansa
16.00: andra dansuppvisningen. byta om, dansa, byta om, dansa
ca 17.00: åka hem, duscha, äta, sova
måndag
8.45: skolan börjar, träslöjd
ca 11.30: lunch
ca 14.00: slutar
tisdag
ca 9.10: skolan börjar, åka till brandbergen&spela bowling
ca 15.00: hemma
17.00: skolan
18.00: JULLOV



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0