skola (!)

hejhej.
jag hade ingenting o göra idag, så jag följde med till manilla skolan (mami&rebecca jobbar/går här). skola på en lördag, hur kunde jag igentligen? :s men eftersom det inte finns nåt kul där nere så fick jag göra på datorn :) tack mamma! & tur har jag också , ljudet funkar här. haha , annars skulle det vara knäpptyst för här sitter jag ensam. jag ska hem om typ en timme . omg, ska jag göra på datorn i en timme då också ? aja, roligare än att vara där nere & jag känner ingen typ, & ingen känner mig.

eftersom jag har tråkigt nu, skriver jag vad som händer av dom följande dagarna .
Söndag 9/12 : Gävle
Måndag 10/12 : Skola, läsa upp "viktig person"usch.. , luciaträning
Tisdag 11/12 : Skola, luciaträning
Onsdag 12/12 : Skola, luciaträning, dansträning
Torsdag 13/12 : Luciatåg, åka till västerhaninge &sjunga där, kyrkan(denises födelsedag, R.I.P)
Fredag 14/12 : Skola, dansträning
Lördag 15/12 : 2 Dansuppvisningar
Söndag 16/12 :  2 Dansuppvisningar + familjen kmr.
Måndag 17/12 : Elevensvaldag i skolan
Tisdag 18/12 : Skola
Onsdag 19/12 : JULLOV!!


Kommentarer
Moa

Vilka ska sjunga i VH?

2007-12-08 @ 17:58:24
URL: http://moa1994.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0