tyst.

jag vaknade imorsse av ett sms från mami . hon är i örebro just nu , men kommer hem idag. men hon skrev iallafall att nu har jag blivit moster . elsas bebis har kommit till världen nu hihi(: senare fick jag en bild på han - så sööt<3
idag har de inte hänt nåt speciellt igentligen. musik, hade test&de gick väll sådär.. sen luciaträning, lunch, & på slöjden hade man kul . haha. jonny var ju såå smidig med målarfärgen :P sen hade vi spanskaförhör & jag hade inte pluggat eftersom jag inte visste att vi ens hade läxa? & det gick ju bra, svarade inte på nån .. , sen engelska & samma där att vi hade läxhörhör som jag inte visste. eftersom jag&jennifer var mattanter då :P

ikväll ska jag på dansträning igen. sista träningen. sen är det bara genomgång eller vad man ska säga & nästa helg äre dansuppvisning (12&16/12), köpa biljetter? åk till jordbro , det säljs typ där. & i handen c.
men nu måste ja käka nåt. pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0