vad får jag i julklapp?

idag var jag hos läkaren & kollade ljumsken, han sa, som mamma har sagt hela tiden: du anstränger dig för mycket när du dansar. så ja, jag ska ta tabletter när jag får ont igen.
sen åkte jag,kristin o mamma o beställde tapeter till kristins rum o sen hämtade vi stoffe i vh som hade varit o köppt julklappar för 2500, till bara familjen också :o han hade en JL påse, det var de ända jag såg :P
igår sa pappa att han redan hade köppt en present till mig, att det var en sak som inte stog på önskelistan..hmm., & idag sa mamma att hon hade också köppt saker som inte stog på listan.. vafan, får jag inte dom viktigaste grejjerna?
min önskelista är väll inte så dyr? :
1. mobil
2. plattång
(mamma har lovat mig)
3. balettlektioner (visst kommer jag få mer ont i ljumsken, men.. jag vill)
4. stor spegel (mamma har lovat mig)
5. presentkort
6. plånbok
får se om tre dagar vad jag får.

sa nyss till fille, sakina & evelyn som kom o plingade på, att jag ville va hemma. för snart ska jag gå o kolla på en film med syster o va lite onyttig som igår (a)
puss&kram /karin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0