december

idag har jag inte gjort ett dugg typ. letat efter "do they know its christmas" låten, fast de ska inte vara nån som sjunger..nån som vet en sida där den finns? (a) för jag,evelyn&mickan ska sjunga den på lucian i skolan , om vår musiklärare hittar den.
sen har jag varit ute en stund & letat efter fisan (katten). tror inte hon hittar hem, stackarn..

jag kommer särkert skriva om december ganska ofta nu.. för jag längtar faktiskt väldigt mkt dit. lucia, dansuppvisningar, fest?, jullov(mublera om rummet), julafton(ny mobil, balettlektioner m.m) & nyår.
V.50;
måndag 10/12: skola
tisdag 11/12: skola
onsdag 12/12: skola, luciaträning , dansträning
torsdag 13/12: luciatåg , dansträning , luciacup
fredag 14/12: skola , dansträning
lördag 15/12: två dansuppvisningar kl.15 & 18
söndag 16/12: två dansuppvisningar kl. 13 & 16


Kommentarer
Moa

Men dt är lucia tåget den 13 december :-P Lucia cupen är någon annan dag ;D xD

2007-11-18 @ 13:56:10
URL: http://moa1994.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0