farsdag

idag är de redan söndag + att klockan är halv åtta. idag har jag mublerat om rummet . skulle göra de igentligen på jullovet , men ville börja nu för jag hade så tråkigt. de ända jag gjorde var att flytta på en hylla & den andra hyllan fick kristin. de blev ganska stor skillnad på hur de såg ut förut ..(kommer inte kunna sova inatt) nu längtar jag bara mer till jullovet för mitt rum ser inte klokt ut nu. hehe, spegen sitter sne & de är alldeles tomt brevid sängen . & sterion står på golvet helt konstig, för den funkar typ inte? satt i kanske en kvart & försökte o fick tejp av mamma för att fixa den, haha.

men . imorrn är de skola då.. suck. & imorrn åker jennifer till spanien, jävla lyllos (; slippa skolan i en vecka & bara bli brun&slappa. åh , jag önska jag var du (a) sola lite åt mig iaf (;<3  jag kommer sakna dig somfan!<3
har inge mer o skriva nu .. snart kommer bror,papi & elsa hem , & fisan förästen.. de är elsas katt igentligen, men nu får vi henne.
pusss/K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0