mega ;D

igårkväll var jag,jennifer,mickan&aziza på mega. vi hade skitkul fan (; först gick vi runt o letade efter några som sa att dom skulle komma, men var tydligen inte där(?). eller några hade sett dom , o dom skrev på smsen att dom var på discot i mega, men drev tydligen med oss? skitsamma. lite senare så var de några som kom fram till mig & en av killarna skakade hand&sa hej , o en annan sa tja. haha, sen följde dom efter oss resten av kvällen . vart vi än stog så stog dom bakom , hah.
när vi var på väg hem så snöade d. usch. varför snö i november? andra november lixom..nä.
aja, idag har jag bestämt mig för att ha en träningsdag. &kanske ska träffa jennifer en stund (:
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0