snö

igår skrev jag ett ganska långt inlägg här i min blogg, men sen kunde jag inte spara , o när jag kopierade allt så kopierades de inte /: jobbigt

igår i skolan hade vi SOprov , kunde inte två st typ..men skitsamma :P på NV;n så fick vi labba & jag, moa & jennifer fick lite damp, hehe.& vi var så hungriga att vi klagade lite o filip,vår lärare, härma oss .haha . sen på idrotten hade vi redskap,usch. jag klara att stå på huve mot väggen iaf , fettstolt ;D på matten därefter fick vi först jobba & sen spela . jag evelyn moa o tirran körde tecket & jag,evelyn vann med 5poäng mer än dom (: hih.
igår på kvällen var jag på en teater med papi . vi såg "singing in the rain". på vägen hem så snöade de, usch . & imorsse vaknade jag över att tisse stog mitt på golvet o mjauade. & när jag kollade ut så var de vitt ,blä. jag vill inte ha vinter ..

idag ska jag inte göra nånting typ .. kanske städa rummet :) & planera mitt rum igen haha .
jag måste också shoppa lite grejjer snart..
behöver;
strumpor
- alla mina har försvunnit ?
stor t-shirt - till dansen.
vantar - mina naglar blir ju bara blåa hela tiden av att händerna är kalla :s
beck - vill ha fler filmer , hihi..
skor kanske - till dansen& idrotten?
pösspöss


Kommentarer
Moa

Karin, du kan köpa strumpor av mig (a)

2007-11-10 @ 14:15:51
URL: http://moa1994.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0