onsdag

jag har ganska tråkigt nu. dagen började inte bra. eller ja skulle väcka min syster, men hon vaknade tillomed innan mig så jag slapp , men sen var jag så sjukt hungrig att jag blev på dåligt humör . vi hade verkligen ingenting här hemma som jag kunde äta. ja ville ha en riktig frukost med varma mackor&oboy , men vi hade inga mackor o inget annat gott. så de blev ingen frukost, utan en tidig lunch typ ist. & de blev pasta,,usch. har typ tröttnat på pasta nu? :S konstigt.. blivit ganska galen i yougurt nu , spec vanilj med frysta hallon som jag försöker värma. jättegott.
men aja, nog om mat. idag (ganska sent?) ska jag&kristin städa hennes rum somsagt. men hon ska iväg snart& de kan nog ta ett tag innan hon kommer hem igen.. så jag får väll ha en liten mysstund med mig själv&se på en beck film hihi.
senare ska jag på dansträning & kanske träffa jennifer.

menmen, imorrn ska jag, jennifer&hannah sticka till farsta o shoppa lite. jag behöver en mysig halsduk, tummevantar, nya örhängen, en t-shirt & ett par jeans om ja hittar & har råd (;
o på kvällen imorrn äre dansträning igen, med mickan.

men nu ska ja gå & se på beck..
pösshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0