aj aj aj !

nu har jag jättekorta naglar för er som vill veta. dom har ju varit jättelånga&fina, men nu är dom kortkorta. ska nog måla dom röda lite senare ikväll eller imorgon.
&ikväll blir det nog massa salva på ljumskorna,låren &högra armen igen :/ kan fan knappt gå längre :/

men nu skriver jag ännengång en lista med saker som jag bara villha;
blommit linne (kristin&jag delar på priset och på tröjan)
MOBIL . ååh jag måste verkligen köpa en ny snart!
jeans . har sett jättemånga fina på bikbok i stan
vaseline . typ beroende?
smink . ngn annan bra foundation&mascara (nån som har bra tips?:D )
solglasögon . lite innan sommaren kommer är alltid bra(a)
kamera . vill ha, men kommer aldrig ha pengar till det /:
bikini . sommarsommarsommar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0