föredrar att sova med sällskap.

jag kom för en stund hem från evelyn. kvällen har varit riktig mysig. först när jag kom till henne så kollade vi på en film (kommer inte ihåg vad den heter nu) och jag vet inte heller om jag tycker den var bra eller inte. för jag&viktor såg inte så mkt(a) men sen gick vi in i dedär iskalla rummet som vi skulle sova i. men de blev ganska varmt med kläder&täcke.

natten såg ut såhär;
simon som pratade om vad han såg, blandannat ngn fjäril på msn och skit. hahah.
vi hade en kudde mellan oss som vi sa var en vägg för viktor&simon ville inte prata med varandra.
jag dampade lite på simon för han puttade på mig och på kuddarna som jag låg på så tillslut låg jag as obekämt!
simon o viktor gick på toa hela tiden (?)
evelyn var den som jäspa bara en gång medans vi andra typ hela tiden.
vi sov ganska länge ( eller? :o )
vi gick igenom det vi hade sagt fel. jag hade sagt "money man" o viktor "glasen" när de skulle vara glaset , och simon o evelyn sa också ngt, men kommer inte ihåg de (a)

på morgonen idag så var vi ensamna en stund o då kollade vi på SWAT filmen. och sen på reprisen från fredagens talang 2008.

imorgon är det skola igen och nu ska jag gå o äta en banan och kanske plugga lite om jag orkar. är otroligt trött faktiskt! men pusspuss //viktorälskaren (a)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0