hejdå

nyss kom jag hem från skolan. jag och mikaela gick hem tidigare idag för hon hade ont i halsen o förkyld&sånt. och jag hade sån jävla mensvärk :/ och nu sitter jag är o kollar på en beckfilm samtidigt och är jätte yr. stackars mig (a)

nu ska jag gå o läsa en ny frida tidning som kom idag.
horoskopet, gäller perioden 17/4-30/4
VATTUMANNEN
född mellan: 21/1-19/2
Allmänt:
Allt verkar gå utmärkt i skolan/på jobbet. Räkna med beröm, även från svårflirtade lärare/chefer.Du känner dig mer utåtriktad och tycker att de flesta av dina polare är helt okej att umgås med, även de som irriterat dig tidigare. En familjemedlem kommer med förslag som du tycker verkar knäppt. Men dissa inte idén innan du tänkt efter.
Kärlek: Du som är upptagen måste inse att en relation måste få näring för att överleva. Om du och din partner anstränger er lite extra, så kommer er kärlek att växa. Du som är singel bör också hjälpa ödet på traven ch ta egna initiativ om något spännande ska hända
Turdag: 27/4


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0