kom, vi visar dom att det är vi, men det visste alla redan

idag på morgonen hade vi vår långa NVlektion, fast den kändes väldig kort eftersom vi fick bygga broar. men har inge mer o skriva om dagen, bara att mina idrottslärare inte trodde på mig för att jag inte va med . även fast jag sa att dom kunde ringa min mamma o fråga om de var sant. jag,evelyn&viktor satt istället och pratade en stund, och sen kom robin & en annan kille till oss. men jaja,
snart ska jag på danstränig. jag är riktig sugen på o dansa + att förra veckan sa min danstränare att vi skulle få lära oss nästan hela dansen :) så ,vi får se hur det går (; och idag ska pappi köpa biljetter till dansuppvisningen som blir nog den 10-11/4 :)

imorgon ska jag först ha utvecklingssamtal på morgonen kl åtta med mamma och filip(min mentor). blä vad jag olängtar! ja ska "leda" utvecklingssamtalet själv och säga välkommen och allt sånt :s haha jag kommer fan sitta o garva hela tiden. fy va jobbigt (a)
imorgon ska vi också ha engelskaprov vilket jag hoppas att det är enkelt, för jag har inte pluggat så mkt .. :/ men det kommer gå sämre än svenskaprovet som vi hade idag iallafall. det vet jag bara.


Kommentarer
Ochrasy

spana in min blogg - och ha en bra dag :D

2008-04-16 @ 18:34:57
URL: http://ochrasys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0