osmidig

andra inlägget idag.
gud vad jag känner mig osmidig! jag skulle sy in ett par gamla jeans för dom var verkligen jättestora. först funka inte symaskinen och jag slösade mina pengar på mobilen till att fråga kristin hur jag ska göra. tillslut funkade det, men bara en stund. så jag blev alldeles strässad (?) när jag äntligen var klar hade jag glömt o vända jeansen ut&in, så nu är dom helt kaos. fan! jag va så jävla sur över det. men lugnade ner mig med att smsa med pojkvännen litegrann <3.
men nu har jag så sjukt tråkigt att det inte e klokt. jag har fan inge liv idag. jag orkar inte plugga på engelskan som är till imorgon. så, jag pluggar istället imorgon till engelska provet som är på torsdag(a) smidigt där. jo jagvet.
men nu ska jag nog ta en till glass och bara svulla och kolla på prison break klockan tio ikväll om jag orkar.

ni får skicka sms om ni vill nåt, men svarar inte på tråkiga/oviktiga för nu har jag bara två kr kvar & dom sparar jag nog till viktiga (eller inte(a) ) hihi. men ring på mobilen istället om ni vill fråga ngt :D pussssar //karin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0