PP . hahahahahaha

precis varit ute med jennifer i en timme. hon skicka sms och jag ringde upp henne och sedan träffades vi.
precis när jag kom ut stog fyra småkillar där och pratade, jag bara "ohno!" fast kollade inte mer på dom och gick snabbt o mötte jennifer. nivet, vi gillar inte småkillar.. jag&jennifer satt på gungorna och plugga lite. eller nej, vad jag ljuger nu(a), vi pratade mest om gamla tider,sommaren07,och några fester :) och sen kom evelyn och viktoria för evelyn hade ramlat i ån . hahaha smidigt då ? nej
jag&jennifer garvade verkligen åt "larv till puppa, puppa till fjäril" . hahahha, prova och säg det snabbt, jag lovar. dom flesta kommer att skratta ;)(a)
men nu ska jag prata lite mer med viktor på msn och sen gå o chilla lite/sova. pösspöss // image76


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0