skönt&prata ut.

förra inlägget som jag skrev igår vet jag att det var ganska tråkigt. fick bara lust&skriva de (a)

men idag var jag hos skolsyster. hon är ny&jag tycker hon var bra. först fick vi prata lite, vi pratade om mitt liv kan man säga. faktiskt skönt o få prata ut lite om saker jag inte sagt till så många. sen pratade vi om min syn, jag är ju nästan blind på ett öga. & sen kollade vi min rygg & min skuljos håller på ett läka typ sa hon. min vikt & längd kollade hon också. jag är 1,62cm lång & vägde 45kg. och efter det fick jag gå tillbaka till so-lektionen.
engelskalektionen därefter fick vi prata om rökning, snus&sånt med en tjej som hette valentine. vi fick också köra olika konstiga lekar typ. och sen vare lunch o sen gick jag,evelyn&mickan o pratade lite om allt ;)
på svenskan därefter gjorde vi inte så mkt den kvarten.
men på matten skickade vi lite brev, haha påminner om i 6an (a)

nu ska jag plugga, plugga och åter igen plugga. att vi får alla prov&läxor på samma gång :/
till onsdag 9/4 : so prov (ekonomi)
till torsdag 10/4 : engelska glosor
till fredag 11/4 : nv prov & matte prov
  (fast vi ska också kolla på film på so lektionen, så ngt kul blir d den dagen:) )
HELG :D
till onsdag 16/4 : svenska prov (fantasy)
till torsdag 17/4 : engelska prov

pusspuss


Kommentarer
Carro

men bby, du måste äta mer!
45 kilo e fan ingenting :o

2008-04-08 @ 17:27:47
karin

du är inte den första som säger det lilla gumman. mamma blev nästan lite arg när jag berättade om min vikt :o

2008-04-08 @ 22:03:15
URL: http://aanderssson.blogg.se
jennifer

precis karin hjärtat, ÄT MER OCH MÅR BÄTTRE

2008-04-10 @ 09:54:04
karin

jag mår bra :) :P

2008-04-10 @ 16:47:28
URL: http://aanderssson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0