stackars mig

idag blev jag sådär yr igen .. så jag pallade verkligen inte va med på idrotten - lat jagvet. istället fick jag gå konsumrundan aldeles ensam :( fyfan vad tråkigt det var! men tur var så gick jag bara i tjockiströja och strumpbyxor och frös inte så mkt :) ganska trevligt faktiskt. sen satt jag o kollade på när alla dom andra körde fotboll o smsade lite med jennifer och fick panik hur dom som var brevid mig uppförde sig! efter idrotten så hade vi so&sv. först läste vår "vikarie" ur en bok, sen fick vi svara på frågor typ. och jag satt där på stolen o var jätteyr. sen fick vi rast o då satt jag där utanför klassrummet med alla runt om mig o alla höll på o petade på mig. men jag kan faktiskt erkänna att det var skönt när alla höll på o klia mig på ryggen & höll på med håret. thihi (a) när rasten sen var slut så skulle vi läsa texter . och jag orkade inte läsa min långa text. så jag frågade micke " kan du läsa min text? " & han sa "visst" direkt. :D gissa om jag blev glad . thihi :D
efter skolan sen så blev tirran inlåst på toan. hahahha. åh gud, hhahahhahahah!
men sen hoppade jag på 48 bussen med kristin&vår granne emil .. -hahahaha.

men ikväll ska jag skippa dansen eftersom jag bara inte orkar . har lite ont i magen oså , nej ..
imorgon ska jag till skolsyster. för detdär som jag skrev i förra inlägget om "prickarna" i ansiktet .. och nu har jag börjat fått de på kroppen :s inte kul nej .

& ajusste! hahahahhaha. jag&mickan "lånade" en cykel idag. hahahah åh gud min mage vad ont jag fick för att jag garvade så mkt. och min rumpa när jag satt på den där jävla cykeln och mickan trampade. hahah, det var det bästa med den här dagen ! xD åh vad jag skrattade !


Kommentarer
Moa

va heter han emil i efternamN?

2008-04-23 @ 17:36:58
URL: http://moa1994.bilddagboken.se
karin

askestad eller ngt. vet inte hur de stavas

2008-04-23 @ 21:22:48
URL: http://aanderssson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0