träning pågång

idag gjorde jag klart mina finfina knallblåa mjukisbyxor på slöjden. jag har just nu på mig dom och dem är otroligt sköna faktiskt! men jag har inge mer o skriva om dagen, bara att jag älskar alla raster, när man sitter utanför skolan i solen ;) hihi.

jag tränade nyss ;
100 sittaps
20 armhävningar

90sek när man står i 90grader med benen och armarna fram
3min med armarna rakt ut och gjorde några grejjer.
10 benlyft
gick ner i spagat & gjorde lite "vig-heter" (a)
jag är ganska stolt över mig själv haha. fast nu ska jag bara börja springa också.. eftersom jag har sämst kondition. jag har verkligen det!
men så som jag tränade idag ska jag träna varje tisdag,torsdag,lördag&söndag. + springa på tisdagar . haha åh, jag kommer skämmas om någon ser mig springa där as långsam :$
men nu har jag duschat, tagit kräm i ansiktet och tagit en liten allergi-tablett mot prickarna jag har i ansiktet som kliar somfan :( det är inte vattkoppor.

pössar&massa kramar från


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0