vill ha . nu .

idag har jag haft storstädning i rummet & jag är väldig stolt över mig själv nu :D
på skrivbordet hade jag förut : kläder, teckningar, penslar, målarfärg, kartonger, damm, gamla kalendrar.
nu har jag på skrivbordet : block, pennor, en teckning
på fönsterbrädan hade jag förut : böcker, reflexer, blommor, papper, damm
nu har jag på fönsterbrädan : blommor
men för en stund sen var jag ute med jennifer & vi typ skämde ut oss lite kanske (a) hahaha , tänk om någon såg oss jennifer xD men vi hade iallafall roligt med våra planer med tält mitt i fotbollsplan haha. & somvanligt klagade vi på några grejjer .. (kanske lägger in fula bilder på oss imorgon)

men imorgon ska jag först träffa jennifer tio i tolv o vi ska gå till grusplan o kolla på vårat förra fotbollslag. jag har gått i det , men slutade för ett år sen typ, och hon slutade för nån månad sen . sen ska vi nog bara chilla o äta onyttigt (a) hihi.
men orkar inte skriva mer idag. ska nu bara prata lite med viiiktor älskling <3 :) pusspuss


Kommentarer
jag

ett år sen? Du sluta ju för typ 3 år sen, hahahhahahahahahah xD

2008-04-27 @ 14:07:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0