ÅÅÅÅHH :(

godmorgon :(
vaknade nyss typ .. sov i typ 2timmar .. blev ingen middag, utan en chokladbit.. sen blev det sängen, med allt smink & kläder på (pallade inte klä av mig eller ta bort sminket). somnade på bums (för innan höll jag på o somna i soffan som igår..)
vaknade halv 8 & kolla om mamma va hemma, de var hon inte så jag gick till sängen igen & smsa henne. sen gick jag upp o tog två tabletter (citydon (stavning?) & ipren) sen till sängen igen. sen runt halv nio kom mamma in. jag var helt död med världens musik på..
sen gick jag upp, tog bort sminktet med vänsterhanden. petade mig i ögat ashårt med tvål så de gjorde lite ont..

sen gick jag till datorn o såg att två småsmå människor skrivit till mig .. en som skrivit "kom,kom,kom,kom,kom" & den andra sin bilddagbok.. jag ville verkligen göra på datorn men så fasta den ! jag fick panik, försökte länge tills msn stängdes ner & jag blev bara mer sur.. försökte logga ut från min sida, som inte heller gick! så jag stängde av datorn och sen på igen. då mamma kom o märkte att jag var jättevarm - feber! :(

faaaan, alltså ja pallar inte va sjuk nu ! :(
vet inte om det blir skola imorgon, men jag vill.. för jag vet exakt vad jag ska ha på mig hihi.. eller så går jag till skolan o när jag inte pallar mer går jag hem .. ganska nära ändå. ska bara ta med mig bussremsa så jag kanske kan ta bussen hem (lat jagvet!)

aja, allt för mig idag.. ska sova snart igen (om jag kan, så ont som jag har..)
men jusste, jag har fått 4par leggins av mamma . snälltsnällt:) vet inte om hon köpte hårsprej, men de får jag nog imorgon annars..
puss


Kommentarer
Erik Keding

Förstår att du inte pallar vara sjuk, det är inge kul!



En chokladbit istället för mat? Inte bra där ju...

2008-08-20 @ 22:45:43
URL: http://theartist.blogg.se/
kajsa

åhh.. aldrig roligt att vara sjuk :/ hoppas det blir bättre! puss

2008-08-20 @ 23:19:33
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/
Sara

Sv; Usch nej, skolan är inte kul xD

Nej fyy, vad tråkigt att vara sjuk, krya på dig gumman!



Massa kramar!

2008-08-21 @ 14:50:48
URL: http://februaritjej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0