åhnej.. inte igen

ååh. jag börjar bli sjuk igen (!!!) fan, varför vilar jag inte när jag kan? uschusch på mig.
men ja, jag har frysit hela dagen. alla har tyckt att det varit varmt i huset, medans jag har legat i sängen med tjockiströjor, jenas&täcke. sen lite feber också. så fick ta alvedon&ipren till middan.

menmen. nu rabblar jag upp hela dagen...
vaknade runt 10, mobilen var död, somvanligt, så visste inte vad klockan var men gick upp ändå. sen runt kvart över 11 åkte ja o mamma först till jordbro för att slänga skräp, sedan till länna. det fanns framme en rosa & en blå, men var tomt på den svarta hyllan . blev rädd ett tag o mamma sa "jaha.. då blir väll jag tvungen o köra till farsta?" & jag sa "kanske.. men kan vi inte fråga dom då?" så vi gjorde det & såklart hade dom en till mig ;D han visade oss laddningsbara batterier, laddare till kameran (?) & minneskort. nice ;) sen vid kassan fråga han oss om vi ville ha bättre minnes kort för 149;- ist för 199;- så det köpte vi istället. sen gick vi ut där & jag med ett stooort leende på läpparna :D öppnade såklart paketet i bilen o kollade på den. kärlek! (a)
hemma var det första att fippla med den. bad kristin komma in i rumet o hjälpa mig för ja visste inte vart minneskortet & batterierna skulle sitta, haha! men det stog inte heller i boken som man fick med.. :o sen tog vi lite foton på varandra, hihi. sen åt jag lite lunch & sedan blev det pluggande.. kan ganska mkt i bilogin nu.. eller, ja, ganska.. men inte ett piss på spanskan! aja, jag vill hellre ha bättre på bilogin än få dåligt på båda...

sen lite middag & tabletter.. & nyss en promenad. ååh, har fått jätteont i halsen nu.. skola imorgon? - vi får se.


lite bilder från idag. haha ja ni märker ju att jag fotar varenda liten sak jag ser :D redan tagit typ 30bilder (aa) & kommentera inte sista bilden,haha. ni ska bara veta om kartongen va svår o öppna!

menmen.. nu ska jag ge mamma 200kr som jag e skyldig henne.
ni får mer bilder imorgon, antar jag. haha. nu ska jag hoppa in i duschen.
PUSS


Kommentarer
ANGELICA

Svar: Haha okej. :) Vilken film blev det då? Puss

2008-08-31 @ 20:51:33
URL: http://angos.blogg.se/
Dress Like a Princess

Fina bilder

2008-09-01 @ 18:43:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Rebecca .

Fina bilder! :)

2008-09-01 @ 19:02:02
URL: http://elinrebecca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0