Bara hemma tråk dag.

Hejhej. ska göra ett lite gladare inlägg nu hihi. för jag är minsann på bättre humör.
jag&kristin blev sams igen & sen vid fem följde jag med henne till dinX för hon skulle hämta ett par byxor som hon beställt. dom va fina :) fast jag skulle nog aldrig kunna sätta på mig dom, hihi, aja.
har inte gjort någonting idag. bara chillat&tråkat. jennifer ringde nyss, eller ja, mamma prata i sin mobil & jag var på toa så det blev lite panik. men jag fick ringa upp & då snacka vi om att det inte blir grönan på sön. tråk ,men vi ska ju på ung 08 på tors&fre & sen the voice på lör :) mysmys. problemet nu är bara att jag har inga kläder! eller jag vet inte vad jag ska ha på mig.. jeans, eller shorts? vilket linne, t-shirt, långarmad eller tjockiströja? aah shit, hjälp mig (aa) någon som vet vädret här i stockholm på tors, fre & lör? :)

imorsse
blev jag väkt halv nio, var verkligen jättetrött så jag vilade till nio då jag&mamma gick in till kristin med tårta&presenter. haha mamma hade hållt på med pankakstårtan sen sju imorsse, för hon e inte direkt världsbäst på att göra pannkisar , haha. av mig fick hon mascara & presentkort på dinsko. sen fick hon en mp3 från bror, en tröja & 500kr till middan som hon är på nu med hennes kompisar. trevligt. hon har fått massa dyra saker förut, så hon fick bara lite nu. för er som ville veta,haha.

imorgon ska jag bara va hemma igen. vill åka o klippa mig. men mamma börjar jobba imorgon :( suck. & jag vågar inte åka själv hihih. men då fyller också min andra syster, rebecca, 16år :) så hennes kille kommer.. ja, jag kommer väll bara ligga framför tven & svulla tårta antar jag.
&så måste jag bestämma outfit för dom dagarna efter ;)

menmen, vad har ni haft för er idag? & kommer ni kanske på the voice i kungsan på lördag? :D
PUSS


Kommentarer
liene

sv: Varsågod och jag menar det:) Verkar som många kännt sig så, lite trist:/ Men det ordnar sig nog som vanligt ändå.



Skönt att höra att du mår bättre nu. TYvärr vet jag inte om vädret, men någon annan gör det säkert.

Ha en bra kväll!

2008-08-12 @ 19:44:46
URL: http://lienes.blogg.se/
jannika

vädret blir ganska najs :) eller iallafall vad dom tror nu ;) Torsdag soligt och ca: 15-18grader , fredag soligt/molningt och ca 15-17grader och lördag regn tyvärr 12-14grader.

2008-08-12 @ 20:54:04
URL: http://jannileius.blogg.se/
jannika

sv: hihi men självklart kän vädret ändras. hoppas ni får det kul ung08 och the voice :)

2008-08-12 @ 21:11:18
URL: http://jannileius.blogg.se/
jannika

sv: jag skulle gärna gå på the voice men jag ska firas här hemma på lördagen så vi får se om jag hinner.. Jag har VÄLDIGT stor släkt nämligen ;) Ha en nice dag <3

2008-08-13 @ 09:46:42
URL: http://jannileius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0