:D

tjingeling :)
åh vad jag längtar till lördag! hihi. blir först vakna & åka o klippa håret, sen skjutsa hem systers kille kanske, sen hem & stor fixa mig, sen träffa alla tjejkompisarna & åka till the voice. sen följer jennifer med hem & sover över :D

gud vad jag är glad alltså. var ute på promenad förut i regnet. skönt men man blev en aning blöt. hihi, sprang lite också, fast så dålig kondition som jag har så blev det inte långt haha.
nu frammåt kvällen har jag kollat på parlamentet, lite american pie & nu kollar jag på so you think you can dance. har snackat med mamma massor också.
woho ska börja på balett! :D för jag gav inte upp hoppet o letade på massa sidor, då mamma föreslog kuturama & jag sa bara att det var dyrt, men kollade in sidan igen & det finns för vuxna/ungdom 1120:- woho. fast mamma ska vänta tills hon får schema o sånt så hon o jag kanske kan hålla sällskap på vägen hem när det slutar.. så det är inte riktigt bestämt, men ja, hon gick med på priset iallafall :) toppeeeen!
sen svullade jag lite tårta , & inte lite heller .. o gick sedan till mamma "eftersom jag nu har ätit mig proppis. så kan vi väll åka o klippa oss på lördag?" "javisst" . haha det gick enkelt :) menmen, hoppas bara de blir bra. jag visade mor också hur jag vill ha det. hon ba "ja då blir det en massa plattande". hihih yes. fast ja ska fråga där hos frissan om jag kan köpa nån kräm till håret (:

haha nej vad jag babblar på nu. förlåt. ingen kommer typ läsa dehär, menmen. imorgondagen:
vakna
(hoppas tidigt!)
ut på morgonpromenad/ springa
hem o väcka födelsedagsbarnet
 (om hon inte redan e vaken)
svulla tårta
träna, duscha

fixa mig - måla naglarna, ansiktsmask, raka benen, kladda lotion, noppa ögonbrynen & mycke mer:D fresh!

nu blir det choklad & so you think you can dance.
åh vad jag är på glatt humööööör . puss, skriver mer senare kanske


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0