Klasskamp

okej, dagen har väll varit lite rolig.. först gick vi till tågstationen & mötte klassen där o sen åkte vi till rudan. där filip (min mentor) kommer fram till mig o säger att jag ska leda klassen idag. så ja, jag gör det & alla bara klagar över allting jag säger & gör haha .. inte snällt. men vi började med att ta muggar o hälla vatten vidare till slutet. jonny var först, sen emil, sen jag& sen micke. gick bra från början trodde vi, men nej tydligen inte, haha. sen på slutet slänger jonny vatten på mig (kallt!) & när micke frågar "ska man hälla ut vattnet som man har kvar i muggen?" då säger filip ja. & såklart häller han allting på min fot ._. inte snällt (a) aja, vi gick vidare o gjorde lite olika saker.. gick inte så bra på nåt av grejjerna eftersom vår klass e så stökig & sammarbetar inte så mkt, haha. sen åt vi matsäck osv. jävla geting som tänkte äta upp min mat! & sen doppade jag fötterna lite, hihi. & moa badade :) skulle igentligen bada med henne men kunde inte pga min hand osv. :/ menmen, vi slutade tidigt iaf, typ 12 eller ngt :)
& nu hemma har jag inte gjort nåt.. tagit lite tabletter & kollat på tv. kul - eller inte

men kommer de nåt kul på tv ikväll? :) förutom jönsonligan jennifer, haha!
pusss /

hahah mitt passfoto (aa) lite väl gammalt tycker jag nog (a)


Kommentarer
ida

haha, aja :p Kul dag.Min var väl inte heller så lyckad...

2008-08-22 @ 15:29:09
URL: http://idahi.blogg.se/
Sara

Okej, gick det bra i skolan?



Idag har jag varit och tagit passfoto, blev väl nja sådär..



Kram

2008-08-22 @ 17:30:08
URL: http://februaritjej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0