Konstig dag!

hej .
shit vilken konstig dag!
jag vaknade kvart i 10, & min frukost blev en fullkornsmacka - nyttigt. sen fixade jag mig osv , vilket gick otroligt snabbt idag om man genför med igår :o sen gick ja o mötte jennifer&evelyn. det blev bara vi idag, för mickan skulle åka med sina kompisar & aziza skulle åka med hennes låtsatssyster (?) varmtvarmt var det idag, vilket var skönt. men ingen av oss var på humör. vi träffade aziza där en stund & senare sa vi hej till felicia. sen såg vi också tom. & massa söta killar såklart (aa) men varken jocke eller kristoffer (jocke, min kompis & kristoffer evelyns). dom ska vi istället träffa imorgn på the voice.
vi var på ung typ en timme, sen gick vi till gallerian lite runt o satt i trappan. vi var otroligt trötta (eller ja, jag var trött) så vi åkte hem runt 4 (?) haha & gick väldigt långsamt efter bussen. för evelyn&jennifer hade skavsår. men det blev ett jävla springande när getingen kom, haha!

när jag väl är hemma, eller går förbi huset så kollar jag i fönstet & blir livrädd när en annan människa står där! jag bara wtf, men så kom jag på när jag kommer in att syster skulle ha fest. så det står minst 10pers där i köket & glor på mig.. vinkar lite försiktit & går sen in på toan o smsar kristin om hon va hemma,haha. så jag gick in i hennes rum o satt där o snacka.. haha vågade inte gå ut. men när jag väl gjorde det så blev man rädd igen, för det kommer en stor kille in med grön camoflage kläder. jag tänkte bara "vem fan kommer på en fest med sånna kläder?". men så var det min bror som kom hem haha. han tar ju lumpen för er som ännu inte vet det. hehe.
efter de gick ja o la mig i sängen i typ 5minuter. ville sova, men blev störd utifrån .. *suck* så ja, nu sitter man här ;D

snart blir det hamburgare (igen. haha åt det till lunch också på donken). fast nu ska pappa grilla.. jag hoppas jag får den första hamburgaren så jag slipper bråka med systers kompisar som också ska ha, haha!

aja. skriver kanske mer ikväll & förlåt för det långa inlägget! ni som har tråkigt har iallafall nåt att läsa ;D
puuuuuusss


Kommentarer
Sara

Absolut alltid kul att läsa!



Tack

Det är så roligt att du skriver låna inlägg, tidsfördriv vettu xD



Hade bra, kram!

2008-08-15 @ 19:57:20
URL: http://februaritjej.blogg.se/
liene

sv: Nja, satt vid datorn för det mesta.



Gott med hamburgare:)

2008-08-15 @ 21:19:12
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0