liiite bättre ...

... är det nu i handen.
hade ont lite då o då när jag skrev så mkt på lektionerna.. menmen, får tåla det!
imorsse sov jag lite längre än vanligt , vaknde tjugo i sju. inte bra. gick upp o satte mig framför spegeln somvanligt.. var otroligt trött & tillomed mamma frågade "har du inte sovit nåt inatt eller?" men det hade jag. somna runt 11 igår så. ..kanske va så trött för jag drömde asskum dröm. typ att någon (kmr inte ihåg vem) , eller nej haha jag kommer inte på nu. bara att en kille var dum, typ våldtäcksman eller nåt o sprang efter mig osv. & sen var det jag som fick fast han.. haha nej jag minns inte riktigt.
men har inget o skriva om skolan.. vanliga långtråkiga lektioner med läxor. musik hade vi sista lektionen (halva klassen) & vi har fått ny lärare, han verkar bra :) vi fick sjunga o spela lite, jag spelade bas. sen fick vi sluta en kvart tidigare än vanligt. & jag fick gå hem ensam för dom andra hade hemkunskap & skulle typ sluta runt 3 eller nåt ..


Dagens outfit :
svarta leggins - h&m (fick igår)
vitt linne - ginatricot
beige (stavning?)tröja - elsas (hihi hon åkte hem idag så nu e den min tills nästa gång hon o jag träffas(a))
halsband - fick när jag döptes
ballerinaskor - skopunkten
väska - present (den som ligger i bakrunden)
Dagens smink :
foundation - h&m
mörkt puder - h&m
ljust puder - h&m
mascara - cubus

shiiiiit. hahaha gud, jag måste verkligen städa skrivbordet! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0