trött&kall

sitter här o fryser.. är otrolig kall :o vet inte varför.. hm. men har precis kollat på "alla hans ex" har sett den förut typ 1000gånger, men min syster fick med den i en tidning, så jag kollade på den med henne en stund.

men jag låg i sängen förut, med spanskan, engelskan&bilogin (shit, plugghäst jag känner mig.) kollade bara igenom allt förutom engelskan som jag plugga på. blev också några sms..
mickan eller evelyn, eller någon kille i spanska klassen - vilka sidor har vi prov på?!
sen tyckte jag jag var duktig som pluggat på en fredagskväll, så läste igenom nya fridatidningen som jag fick idag. trevligttrevligt. sen skrev jag lite i min tjocka almenacka :)
mycke mer har det inte blivit..

får se om jag orkar skriva imorgon bitti innan jag åker.
jusste, där på vivo ska vi också träffa jennifer&evelyns kompis, ska allt bli najjs ;)

aja, inte mycke mer o skriva. ha en bra kväll.
själv ska jag nog sova snart med täcket så jag blir varm hihi + jag måste få några timmars sömn inatt. sov sött

gillar igentligen den färgade bilden mer, men ni får se denhär. haha.

åh, på söndag shoppar jag kamera & sen ska jag plugga en massa & gå promenad med kameran så blir det några foton. hihi, någon som kanske vill följa med? :)


Kommentarer
erik

gå in på designadinblogg.se eller bloggkoll.com!

2008-08-29 @ 22:33:33
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
rebecca <3

sv: Låter som en bra helg, min helg blir de shopping fest kompisar, plugga och om ja hinner slappa o sy lite! <3 =9

Hoppas att de blir bra, de där m kameran!

Kram rebecca

2008-08-30 @ 14:04:36
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/
jennifer

vilken söt bild hjärtat,

PUSS

2008-08-30 @ 16:55:09
URL: http://jjennufers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0