utekvällar är typ de bästa jag vet.

ja, rubriken säger väll demesta?
jag var ute med jennifer för en stund sen. ville verkligen träffa henne för jag var på glatt humör & ville prata en massa. & det hjälpte inte dirket att jag var ensam hemma.. så vi träffades kl 7 då mamma kom precis hem. fick en 50lapp av henne så jag kunde köpa halstabletter till min sjuka hals. när jag precis skulle gå plingar hon på & pappa ställer massa frågor somvanligt haha "vem plinga på" "vart ska du" "va ska du köpa?" haha. men vi går en omväg till shell (som heter dinX nuförtiden, men jag kommer ändå kalla det shell eller macken). då vi ser en människa cykla mot oss, vilket var hannah :)<3 vi hälsade på henne som va på väg hem från fotbollsträning. så vi gick med henne en bit & pratade om allt. sen vid macken står det en lapp på dörren "stängt på grund av åska" eller nåt .. öh, det åskade väll inte idag?
aja, vi gick tillbaka igen & satte oss där på , äh, vad heter det? trottoaren? ja där iallafall & fick flytta på oss när folk kom, eller ja, jennifer fick flytta på sig, haha jag orkade inte (a) vi satt där o pratade om allting. fick en massa sagt som jag velat säga, vädigt skönt! + vädret var också skönt.. kanske lite kallt, men skönt! haha, ja jag tror ni fattar nu ..

men, har precis tvättat ansiktet o slängt linserna.
imorgon blir det engelska på morgonen 8.10-9.30 typ. alla 8or i matsalen & göra nåt test typ .. öööh, hjälp (?) vi får se hur det går. sen har vi so-prov senare på dagen (hoppas vår lärare var sjuk som idag!! jag ber! snälla , då kan jag plugga lite mer. snälla gud!, haha!) sen är det också spanska läxa till imorgon, eller han sa att han kommer gå fram till oss o fråga saker .. & jag kommer kolla bort eller gömma mig såfort han kommer (a) hihi.

aja, nu blir det mitt gamla jag igen = långa inlägg. haha förlåt!
vi hörs imorgon istället så ni inte slösar på eran tid på min blogg, haha!
pusshej sov sött!


Kommentarer
erik

haha, precis samma sak har jag också gjort ikväll xD Väntat på datorn och slappat ;D

2008-08-25 @ 21:26:31
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0