vill vara vänsterhänt ...

... för jag har så jäkla ont i högerhanden!
shit, det är helt sjukt vad ont jag har .. &så har jag ont i magen :( blä, inte bra början på skolan direkt.

men jag gick hem till jennifer runt kvart i två. vi satt framför tven o kollade på OS. riktigt trevlig & vi hade lite kul, hihi. min "pepparkaka" kom tvåa i springning! wohoo :D blev riktigt glad där, medans jennifers "ananas" kom fyra, mohaha. nej va tråkigt tycker ni särkert, haha. men vi gick igenom vårt nya bajsiga schema. bara massa tråk lektioner + hon & jag är inte i samma grupp! katastrof ju .. dom vill särkert inte att hon o jag ska va tsm, menmen. jag har iallafall moa&tirran o massa andra gullipluttar.
jennifer&jag gick igenom multiplikationstabellen.. vi börja med 3 gånger allt, & vi kunde inte ett piss haha! vi var verkligen dåliga..! märks att hon o jag inte tänkt på skolan på länge..hehe.
sen kollade vi på lite bordtennis (pingis) & vår favorit förlorade stackarn :(
sen kl fem kom halva hennes familj hem så då gick vi ut i fem minuter för de va så jäkla kallt! & när jag kom hem kollade jag slutet på "step up" som va på tven - jag vill se hela+step up 2 !!! & sen blev det ganska god middag..

nu har jag inge liv o bara har ont i handen & magen.. ska nog gå o lägga mig snart (tidigt jagvet!, men är sjukt trött). men ska försöka hitta bilderna på oss tjejer på mtv´s hemsida när vi pussas.. det är bara det att det går sjukt långsamt & är jättemånga bilder! *suck*
puss, vad har ni haft för er idag?
ha en bra kväll <3


Kommentarer
jannika

stackare :/ <3

inte kul med ont i handen ..

2008-08-18 @ 20:09:50
URL: http://jannileius.blogg.se/
maria ackevik

för att skolan börjar imon, hah jag har verkligen längtat tilbaka till mina klasskompisar! (:

2008-08-18 @ 20:38:43
URL: http://maarialiksom.blogg.se/
maria ackevik

för att skolan börjar imon, hah jag har verkligen längtat tilbaka till mina klasskompisar! (:

2008-08-18 @ 20:38:44
URL: http://maarialiksom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0