woho. jag är rik.

Precis kommit hem

från en låång dag i västerhaninge. vaknade fem över halv sex & steg upp då. var verkligen aastrött. men sminkade mig lite med puder & mascara. sen kom evelyn o knackade på. då jag precis gjort en macka som mamma tvinga i mig, & senare kom jennifer, då vi åkte o hämta hannah. sen vidare till vh o vänta på mickan. men orkar inte skrva så långt.. vi jobbade o jobbade, jättejobbigt i början! allting började med att jag igenltigen skulle jobba med en främling (!!!) men fick jobba med jennifer o hannah :) så jag o jennifer skulle räkna alla strumpor! alltså shit, det var ca 500 .. sen vid halv 12 var vi så jäkla hungriga så jag,jennifer&hannah gick o köppte hamburgare o pommes, eller jennifer köpte korv o pommes. o då träffa vi också moa som stannade ett tag o snacka. sen började äventyret igen. men vi var faktiskt väldigt duktiga tyckte jag ;D fick även jobba i vivo affären o räkna godis (jobbade på ett annat ställe först..vad det nu heter). vid två gick mickan hem & halv tre gick vi för då hade dom inge jobb kvar.
tjänade iallafall 750;- woho ;D haha.

sen på bussen träffade vi sebbe (en kille som gick i vår klass förut) & hans två kompisar, emil&en annan som jag inte kommer ihåg namnet på. riktigt trevligt hade vi :)

menmen.. ikväll blir det inte så mycket. ska duscha senare & kolla på tv antar jag (?)
puss / K
kommer bilder senare antar jag.


Kommentarer
jannika

vad roligt med pengar (: vad jobbade ni med?<3

2008-08-30 @ 16:52:34
URL: http://jannileius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0