16 December. Sånhär vanlig Tisdag

igår på träningen gick vi igenom michael jackson dansen också, woho nu kan jag den med. nu kommer allt bli super :) hoppas jag, hehe. vet bara inte vilka baggyjeans jag ska ha på justin låten, hm.. skulle vilja ha dina sis E, hihihehehohohöhö. fast, kom hit o lämna vettja ;D haha nej men, aja.

idag försov jag mig. trots att jag var jättepigg tjugo över 6 men tyckte jag kunde ligga kvar en stund till, så somnar jag o vaknar fem över sju. haha typiskt mig.. aja, gick till skolan 8 och hade sjukt ont i magen , men alvedonet hjälpte :)
ganska kul dag typ. blev målad på svenskan av några i 8a och sen målade jag vidare på robin, simon, evelyn och försökte på marcus fast de gick inte så bra eftersom han sprang ut (a)
imorgon ska vi tydligen ha idrottskläder med oss, och ha engelska hela dagen. what? jag fattar inte, det hänger inte ihop ..
jaja, ingen träning idag. skönt. ska ta en mandarin nu o kolla på OTH, puss!


haha fint va? det var mycket mer förut.
och nu fattar jag vad marcus menar med att det ser ut som ett rivmärke, höh.


Kommentarer
natta

ha en toppen dag

2008-12-16 @ 15:52:23
URL: http://natalies.se
Liene

sv: haha, ja:P



haha, hängde verkligen inte ihop det med idrottskläder och engelskan:S Men era lärare har nog nåt lurt på gång...

2008-12-16 @ 17:53:51
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0