2 December. Ännu tröttare

hejhej. haft en bra dag ? :)
min morgon började iaf inte bra. vaknade sjuuukt trött och ville verkligen inte upp. men gick upp o snodde plattången ur kristins rum o satt sömning framför spegeln. sen precis när jag skulle gå typ 10 i 8 så plingar de på dörrn, så jag öppnar med en sko på mig, jacka, halsduk och väska. och gubben säger "godmorgon. var det här ni skulle ha braskaminen?" "äh va? nej inte vad jag vet." fast det var tydligen huset vid nästa gränd som han skulle till, hehe. sen i skolan tråktråk lektioner. på so;n skulle jag till kuratorn, så gick dit o vid matsalen stog carina så vi satte oss ner o pratade i kanske 10minuter tills carin kom o ville ta över istället. fick blandannat höra ordet "ätstörning" .. menmen, sen på svenskan skulle vi skriva våra noveller igen, satt bara i soffan o pratade med victor hela tiden, medans evelyn fick hjälp av lärarn. trevligttrevligt. har inte så kommit så långt, ups, men jag måste ha hjälp, hihi.

sen väl hemma gick jag o la mig. somnade i typ 2 timmar tills kristin kommer in med mobilen o jag får prata med elsa. ska tydligen vara fotograf på lördag höhö. eller för att hennes kamera har gått sönder så får jag ta med mig min dit upp o fira lillskruttens 1årsdag.

nu har jag käkat två mackor & en glass, min frukost,lunch&middag, höhö.

puss


seg dag = mjukis, enkel tröja, halsduk & uppsatt hår


Kommentarer
andrine

Okej(:



Haha,okej. Men våran håller egentligen inte ihop, det är massor av "grupper" i klassen. Men ändå så är alla en stor grupp, det är konstigt. Men våran mentor har sagt "Jag slutar som lärare när ni har gått nian, för nu har jag insett vilket helvete det är att vara lärare" haha, men jag gillar klassen. ibland iallafall, när man själv inte orkar plugga =P haha

2008-12-02 @ 19:31:13
URL: http://aaas.blogg.se/
Liene

sv: KOmer inte längre ihåg om vad du menade med om man kansek hinner i helgarna? aja, glömme rrätt fort nu när man har massa i huvudet.

Tack, kul att höra:D

Glass är gott, mums.

Fina kläder du hade idag:)

2008-12-02 @ 22:26:26
URL: http://lienes.blogg.se/
andrine

Tack detsamma ;D

vad händr ikväll?

kram

2008-12-03 @ 16:11:56
URL: http://aaas.blogg.se/
Anonym

har du ätstörningar ?

2008-12-05 @ 21:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0