23 December. Lite saker ska man vara särker på att man får imorgon.

hejhej. min dag har varit super och kall. det bara blåser och blåser ute!
jag&J åkte för långt, typiskt oss, men kom sedan fram till farsta c och shoppade smått & gott. doc bara till oss själva, thihi! men ja, somsagt så ska man vara lite särker på vad man får imorgon :) och nu är jag helt pank.. eller ja, typ. kanske har en hundring kvar eller något sånt.
har ni haft en bra dag?

(klickbara bilder)

1; jag har inte sett en enda haft bälte på sig i bussen.. är det inte lite onödigt?
2;
helt ensamna i tåget ;D en stund iaf :p
3; hade fått post när jag kom hem. frida kalender (:
4;
blomman jag fick i lördags från dansuppvisningen av fam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0