27 December. Lång natt.

jag la mig runt halv 12. låg och funderade. med öppna ögon. var inte trött. kom på massa ord. tände lampan och hämtade ett block. och en penna. skrev och skrev, smått så allting fick plats. hela pappret blev fullt. kvart över ett fick jag nog och försökte somna. låg med öppna ögon och tänkte. kom på mer ord. gick och hämtade blocket igen, och pennan. och tände lampan. låg med fötterna på huvudkudden. blocket, pennan och min hand låg på andra sidan sängen på en av dom stora vita nya kuddarna. skrev så långt jag orkade. klockan blev fem över ett. och en början får ju sitt slut..

så blev min kväll/natt. och vaknade halv 12 imorsse. halva dagen borta. idag ska jag, öh? jag vet inte. måste prata med pappa om att jag inte vill ha kvar skrivbordet. måste göra det idag. annars kommer mitt rum inte bli fixat nu på jullovet, och då kommer jag aldrig hinna med det.
men, vad händer för eran del idag bloggläsare? (:


Kommentarer
ERIK

den var slut i butik, måste köra på internet :P

2008-12-27 @ 16:51:02
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Jackeline Perez

jag ska på bio ikväll med min kompis :)

haft en bra fredag? kram

2008-12-27 @ 17:14:06
URL: http://perezjackeline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0