ALLA <3DAG

idag var det en riktigt bra dag tkr jag. först hade vi musik & jag körde keyboard med viktor, jonatan&micke . vi fattade inte direkt, eller jag&viktor var riktigt duktiga haha ;) sen hade vi matte & de gick ganska bra för mig, fattar lite nu (a) senare vare lunch & de blev köttbullar med spagetti , gottgott. sen hade vi slöjd, eller inte vi i textilslöjden. vi satt istället i ett grupprum. jag,jennifer,moa,viktor,simpa,anton&jonny. riktigt trevligt med simpas sjungande på "oh mary" hahaha, fan va alla vi garva hela tiden. sen tröttnade jag,jennifer&moa på sjungandet & gick därifrån. vi tog jennifers nv bok & skulle kopiera en sida därifrån , så vi gick in i kopieringsrummet & skulle fixa, men så gick de inte, & vi typ tog sönder den? för de kom in en lärare o hade lite bråttom o blev typ arg (?). men vi fick papprerna & gick därifrån (a) då gick vi o satte oss vid vårt speciella ställe vid lärar rummet. där vi hade fötterna rakt fram o alla lärare fick hoppa över oss. haha, alexandra fick en 10;a. senare gick viktor,jonny,simpa&anton till matsalen o åt igen, då gick vi också dit o drack lite.. + en köttbulle som jag&jennifer tog (a) senare hade vi spanska & vi hade ett test, tror jag fick alla rätt faktiskt .. efter de gick vi till idrottshallen o kolla på if-cupen . där några i klassen spelade + några andra lag. men gick sedan till engelskan & kom försent till den lektionen (ups) men vi fick jobba med några papper & sedan gå till idrottshallen igen. då vare en match kvar & typ alla hade gått hem , heh . några sötingar där som körde , (eller typ två) hih.
men nu måste jag gå o träffa aziza & jennifer. massa pussaaar . vi ses i handen centrum på söndag va ? :D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0