idag fyller jag fjortis

helgen har varit underbar!
i fredagskväll kollade jag på favorit danny på lets dance & hade de myspys hemma :) trevligttrevligt.

på lördagen började dagen med att jag var på superglatt humör. träffade evelyn vid ett & vi gick till skolans idrottshall. där kollade vi på sandras match & dem vann. då gick vi hem & senare på kvällen var först jag,jennifer&evelyn ute o gick runt, sen gick vi hem till evelyn o kollade på favorit ola på melodilfestivalen. medans då skrev vi min tröja (a) där vi skrev "IDAG FYLLER JAG FJORTIS". va fiiint de blev. hihi . senare vid halv tio gick jag hem o kollade på "se upp för dårarna", den var faktiskt bra, trots att jag inte pallade se på hela.

sen idag, min födelsedag. dagen började med att jag hade drömt nånting askonstigt (kmr inte ihåg nu) , och vaknade kl åtta. jag låg kvar i sängen till kl 10 typ & ingen kom in till mig, så jag gick till mammi. senare gick hon o väckte mina syskon & vi åt tårta, eller bara jag&kristin då. och jag öppnade mina presenter. fick;
4 beckfilmer
två jättesöta tröjor
ett armband där de står "I <3 U"
svarta ganska stora örhängen
foundation

blev glad för allting :) sen logga ja in på datorn en stund & några hade redan sagt grattis (viktor,jennifer,sandra). senare fixade jag mig & satte på mig min finfina tröja (a) & gick sedan o mötte evelyn utanför. o senare kom jennifer. då gick vi till busshållsplatsen & mötte hannah. & på bussen satt carro. vi åkte till handen centrum & gick runt lite. en liten sötingkille slog mig med hans balong där, & några tjejer sa grattis :) sen när vi hade varit där en stund så åkte vi till vallavägen. vi ville gå en liten promenad så vi gick runt lite, men gick sedan till bussen o åkte hem. en jättebra dag har de varit faktiskt :) tack tjejer! <3

men nu ska jag lyssna på min underbara björn Gustavsson igen på youtube. såå sööööt han är! haha , jag,jennifer&evelyn garvade somfan åt han i lördags. men förra lördan var också så bra, haha :D<3
sen ska jag äta tårta igen (a) & kolla på en beck film :)
PUSSAR / FÖDELSEDAGSBARNET :D
[email protected]
http://karii-n.bilddagboken.se
(kanske lägger in en bild på min tröja senare)


björn guvstavsson; http://youtube.com/watch?v=0q7WR0iTwqU

image49



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0