om jag vore rik ...

jag har jäääättetråkigt.
alla sover förutom jag, pappa&mamma. men mamma åkte till gävle för fem minuter sen & pappa jobbar. ingen som vill vara med mig. ingen katt har jag sett på hela morgonen heller :o
igår fick jag reda på att syster ska få en ny mobil, för hennes e fuktskadad. jag vill också ha! fast hon ska få en billig då, men det är en ny. jag räknade mina pengar igår också - jag hade 600 om man räknar med hundralappen som ska gå till badmintonen på tisdag../:

jag önskar jag vore rik. vill bara åka iväg. på semester eller bara någonstans , & köpa:
1.vårjacka, skulle va fint med en svart everest
2.plattång, skulle vara underbart med en jättebra
3.mobil, skulle vilja ha sony ericsson w660i
4.jeans, skulle behöva mer
5.bikini, skulle vilja beställa en jättefin från laredoute
6.skor, skulle vilja ha sommarskor
7.koftor, skulle sitta fint med alla sorts färger

2.image54  3.image52  6.skopunktenimage53  7.stadiumimage51


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0