skolaskolaskola med kalltkalltkallt väder

idag har det varit en riktig udda dag typ (?) vi fick tillbaka matteproven, 14,5 av 21 eller ngt. mkt onöjd men fan, askonstiga frågor. (tyckte jag iallafall..) men aja, på spanskan så tjatade alla om vi fick gå tidigare som vanligt, & de ända vår lärare säger är "jag kommer få sparken då". han ska ändå sluta efter sommarlovet, så va spelar de för roll?. vi fick iallafall sluta fem minuter tidigare. innan idrotten sen så var jag & evelyn i killarnas omklädningsrum , väärsta dampbarnen dom blev sen för att vi inte släppte in dom (a) förlåt då. & då började vi med vattenkrig när vi släppte in dom . jag&jerry som håller på mest. hahaha, dom bar mig en bit, o höll sedan fast mig o blötte ner mig somfan. så jag hämnades såklart, på jerry & sen kom idrottsläraren o blev lite arg.. ups , hihi. på idrotten körde vi spökboll & somvanligt blev allt kaos. vi körde 6b mot 7b & alla bara blev sura & skrek. visst blev jag också lite sur då, men jag fick ju aldrig bollen .. :P sen var alla imot micke i klassen. för att han hade kommit in i 6bs onklädningsrum & gjort ngt? fattade inte dirket eftersom alla var helt galna.. aja, på so lektionen blev jag klar med historian som jag har skrivit. & lite senare därefter fick vi sluta.
då gick jag&evelyn hem (eftersom jennifer var sjuk idag). vi gick den smidiga lilla genvägen hem som konstiga byggarbetarna har byggt. men vi kom hem snabbt & jag har precis tagit en macka. men nu ska ja ringa min penniiifer.
pusshej<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0