sofijah - varför

även om jag vill

o även om jag tror att du är borta ut mitt liv

även fast du svor på att de alltid skulle vara vi

att vara du o jag vill hata dig men älskar dig mer varje dag

de var mera än ett år sen som du lämnade mig ensam jag
jag har blivit sviken mera åter fått känsla,
men du va speciell du har mitt hjärta i min hand
men du har glömt bort mig helt nu för du tinner ut som sand

när jag tänker tillbaka så fäller jag en tår
när du låg här brevid känns precis som igår,
när jag skriver det här river jag ut gammla minnen
jag känner sakta tårarna rinna nerför kinden ja hade glömt de

hur mycket du betyder va falsk att allt va borta aldrig svider att inte kunna prata som vi gjorde förut det ger mig en känsla av att livet e slut

fan också
jag trodde verkligen ja glömt de här men de e faktiskt väldigt svårt att under vika när
du träffar andra som är bättre en jag
som får dig på fall
som dig må bra
de som vi två hade
betyder inget längre förstår inte varför vi inte ens e vänner

gick igen svåra tider men ja hade dig brevid
du va som ängel vaka över mitt liv,
vi var tillsammasn varje dag i mera än ett år
är det så konstigt att ja tycker att de här e svårt

att leva utan dig
ja har lärt mig me tiden du o ja var inte menat för varann i livet,
kärlek kommer kärlek går jag trodde att ja glömt dig
men alla minnen alla dagar påminner mig,

jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad,
ett stort tomt hål det är dig som jag saknar



Kommentarer
zissis'

den e bra ;););)

2008-02-08 @ 23:46:09
URL: http://flickaann.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0