sol&värme är uuuunderbart

igårkväll var jag med jennifer&carro. vi kollade på christine, vänner, kustbevakarna på tv & snackade lite då&då (: riktig trevlig kväll (: idag ska jag va med dom igen. & igår funderade vi på vad vi skulle göra. ingen av oss ville vara kvar här i tungelsta. vi föreslog; handen,farsta,stan,vh,bada,se på teater,bio , men ingen av oss har typ pengar, så vi bestämde oss för att gå till vaskos här i tungelsta. hihi. men alla vi vill träna lite så jag&jennifer ska ta en omväg hem (a)

igår fick vi hem några bilder, från i somras, julas&min födelsedag. ;
sommar 2007;

första gången jag bar en bebis. jag&systersson;
födelsedag;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0