sportlooov

idag när jag var med jennifur&carro så åt vi ju på vaskos, gottgott. & jag höll på med mitt sugrör som en pipett, haha ja , kanske lite udda där?. senare, efter typ tre timmars chill på vaskos gick vi till fotbollsplan o hade otroligt kul ;D senare gick vi till skolan på lovet , där kom det fram många minnen från sommarn 07. men sen gick vi hem för de blev väldigt kallt.
imorrn ska jag kanske träffa sakina o några andra tjejur.
söndag; handen c med jennifur
måndag; skola
tisdag; skola, badminton, jennifer fyller fjortis<33
onsdag; skola, dansträning
torsdag; friluftsdagen- rida med hannah&tirran
fredag; skola & elw kanske
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0