stan

natten har varit konstig, har trott att de skulle va skola idag. så jag vaknade ett, helt konstig& sen vid fem. men gick upp vid halv nio för att fixa mig. sen vid tio åkte jag&jennifer till stan. vi skulle köpa I<3ME tröja . när vi väl kom fram, gick vi runt lite, öhmm, vi hittade inte riktigt.. men när vi väl hittade affären gick vi in & letade efter tröjorna. vi hittade dom o skulle kolla efter stolekarna . då kom en kille fram o frågade vilken stolek vi ville ha , vi sa medium & han letade . jag tog en tröja o de var XS, då vek jag ihop den igen o skulle lägga tillbaka då han sa "jag kan vika".. som att vi inte fick röra tröjorna. läskig snubbe. men iallafall , de fanns inte medium & XS var för litet. så vi tog I<3NY tröja istället. där tog vi stolek S & provade den i en annan affär. dom passade :) senare gick vi till MQ o vi verkligen älskar en tröja där . & en tröja på stadium . sen gick vi till pressbyrån o köppte lite godis (a) o åkte hem.
vi missade 835bussen så vi tog 848an som skulle gå 20min senare.. då kom två tjejer fram till oss o frågade när 48an skulle gå (trodde jag) men dom sa tydligen 845an . hihi ups , & den bussen skulle gå typ två timmar senare .. haha .
nu när jag kom hem, fick jag städa skrivbordet .. inte så kul för jag var såå trött ! men gjorde de & låg sedan o vilade i sängen med kissemissen tisse.
imorrn vet jag inte vad ja ska hitta på , kanske träffa jennifer ? :)<3
puss


Kommentarer
Elin

svar:haha jaaha det handlar om design^^ fattade först inget haha:D

2008-02-03 @ 11:06:59
URL: http://elinelinelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0