disco & kärlek (a)

igår hade vår klass, 7B disco för klass 1-3 . fixade mig först hos evelyn& sedan gick vi till skolan . vi kom nästförst, & väntade på fillan som hade nyckeln. sen tog vi bort alla bort i matsalen & fixade godiset, musiken. kl 6 kom alla, & de var ganska många, 87 st. discot gick bra , tycker jag. fast inte dom vuxna, för vi får inte ha mer disco nu , eftersom alla inte skött sig ?:s för att några gick in&ut hela tiden ..(tack vare dom som kom dit & hade inget o göra där? (a)haha )

jag vill bara om vi är säkra på att det funkar nu . med att prata med varandra, träffas & inte så mkt bråk.. annars om det blir som förut är det ingen idé, och det vet du också. men jag gillar dig väldigt mycket nu igen & hoppas att det funkar!<3

han som inte bara säger att han älskar mig utan även bevisar det.
han som skickar sms på kvällarna och säger att han saknar mig.
han som inte döljer något utan berättar precis allt som det är.
han som uppskattar mig och allt jag gör för honom.
han som håller mig i handen när alla andra ser på.
han som verkligen lever för endast mina kyssar.
han som inte kollar på andra tjejer för du är allt han ser.
han som jämt ställer upp och alltid finns där för mig.
han som aldrig skulle kunna tänka tanken av att svika mig.
han som vaknar på morgonen och det första han tänker på är mig.
han som skiter i alla andra tjejer han kan få, för jag är allt han vill ha.
han som ringer upp varje gång jag lagt på.
han som aldrig lämnar mig, han förtjänar min kärlek!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0