fem veckor kvar (a)

orkar inte göra värsta långa inlägget så skriver bara lite smått&gott .

Lördag - myspyskväll med tjejorna jennifer,hannah,moa,tirran&carro. gick o köppte 3glasspaket,chokladsås,grädde&chokladpudding. gick hem till carro o gjorde de till en tårta . hihih, gott faktiskt. fick sen skjuts hem av moas mamma vid 10.
Söndag - åkte till haninge centrum med mammi&rebecca. rebecca tog nya hål i öronen & sedan fick vi en klubba var, haha. gick sen in till MQ & jag visade min tröja som jag verkligen vill ha i födelsedagspresent! mammi verkade tycka den var fin, trots priset(799kr) hihih. sen åkte vi hem & gud vad trött jag har varit hela dagen, bara massa jäsp.

om du kan vara jättesnäll o ge mig en liten födelsedagspresent om exakt 5veckor (17/2-08) så fåru här min önskelista ;
1. mobil sony ericsson W660i !!!
2. presentkort H&M/ MQ/ cubus/ ginatricot/ bikbok
3. beckfilmer
4. plattång
5. underkläder
6. smink (mascara&foundation)
7. tröjan från MQ 799kr
pusshej <3 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0