penniiiiifer

idag har jag varit med jennifer. vi var först överens om att träffas kvart över 12, men ändrade till ett, o sedan ändrade vi till kvart över ett för jennifer blev tvungen o städa rummet, o jag skulle äta så vi ändrade till halv två. haha. men när vi väl träffades så gav vi varandra våra tröjor som vi hade lånat igårkväll. sedan gick vi till vaskos o jennfier köpte pizzabröd&cola. & sedan satt vi o snackade i en halvtimme typ. bara hon&jag där så vi kunde snacka om allt. sedna köpte jag en cola också , med lite av jennifers pengar (a). sen gick vi ut efter typ en&½ timme. gick till konsum & kollade på hårfärg, eftersom jag ska klippa&färga håret imorrn :) sen träffade vi sebbe i 6b & snackade med han en stund. om att gränderna inte är tungelsta (ööh?) haha. o sen fortsatte jag&jennifer till skolan(?) . där såg vi två småbarn uppe på skolans tak o spottade på varandra, (trevligt verkligen). men där stog vi o dansa lite o snacka . men sen blev de så kallt att vi gick med frusna fötter hem. på vägen fick både jag o jennifer damp. för jennifer skulle säga en sak, men glömde bort. hon började på en mening & jag försökte fortsätta men de gick inte så bra..

men nu sitter jag här & hoppas att mitt hår blir fint imorgon. ska klippa bort allt de slitna, mer tapper & färga mörkbrunt . -hälsa mig lycka till ;) imorgon fyller också viktor&anton fjorton ! grattisgrattisgrattis i förskott ;D<33
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0