25 juli 08

godmorgon. vaknade nio imorsse av att solen bara lös på mig - att jag inte kommer ihåg o ta ner parsiennen! (stavning?) menmen, låg kvar under solen i värmen o trodde jag skulle dö, hehe, så gick upp tio i tio till tven. fan vad trött jag var. o jag hatar när mamma säger "godmorgon. haru sovit gott?" jag orkar ju inte svara på värsta frågan på morgonen.. (aa)
idag ska jag försöka få dagen att seut ungifär såhär :
dricka smoothie snart
sola
äta lunch (?)
sola
städa rummet
, eller ta bort alla kläder från golvet o skrivbordet iaf.
måla sägen - ett måste så jag blir klar med den snart
sola igen (?)
äta middag (?)
promenad
duscha
tv
- någon bra film ikväll? :)
data - göra designen vit,svart&rosa ;)
sova

hehe, ska också försöka träna lite mitt på dagen om jag pallar :)
ha en bra dag. pösssar / K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0