äta mer.. (?)

vaknade kvart över 8 av alarm imorsse.. men somnade såklart om & vaknade fem i 9 & vi skulle sticka 9, hehe. men mamma kom in till mig o sa att kristin(syster) inte ville åka till läkaren, och frågade om jag ville följa med mamma kl 10 ändå för att kolla mitt blodtryck. o de ville jag. så jag somnade om och vaknade tjugo över 9, fast gick upp tjugo i 10 (a) borstade tänderna, tvättade aniktet, o satte på mig shorts & en t-shirt. sen åkte vi. haha ni skulle bara sett hur jag såg ut , haha! inge smink, håret uppsatt i en slarvig knut & jättetrött. menmen, när vi kom dit så fick vi sitta o vänta ett tag = aslångtråkigt. men sen fick vi gå in till en tjej & vi kollade mitt blodtryck. det var tydligen normalt, men det kan vara så att jag har nåt fel i kroppen lr ngt. + hon sa att jag var väldigt smal & frågade om jag åt tillräckligt. jag sa att jag gjorde det, medans mamma bara "nej det gör hon inte. hon äter knappt ingenting" .. hehe (a) aja, efter det skulle mamma ta bort stygnen i hennes fot & jag ville inte se.. så jag gick ut o väntade där bland småbarn (det var fullt där alla vuxna satt) i typ 30min .. o sen kom mamma då vi beställde tid för mig kl 4 idag. för jag ska prata med tore (doktor) om lite grejjer & kanske ta lite prov..
påvägen hem skulle mamma förbi konsum, haha jag hoppades att jag inte skulle träffa någon, & det gjorde jag inte som tur var (a) men vi köpte makaroner&köttfärssås som jag skulle äta & lite annat ..
nu har jag precis ätit & ska hoppa in i duschen nu. haha för jag fick tandkräm i håret imorsse (?!) haha. ja.., var somsagt trött , hihi (a)
ha en bra dag ;) skriver mer när jag kommer hem. pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0